niedziela, 29 listopada 2015

LBA!!!

Zostałam nominowana do Liebster Blog Avards przez Maru Mi! Wielkie dzięki! Jak zakładałam tego bloga nie spodziewałam się, że ktoś zechce czytać moją bazgraninę, a co dopiero, że zostanę nominowana. Jeszcze raz dzięki!


1. Co lubisz robić w zimne dni?
Hmmm. Mi tam zimno nie przeszkadza, jestem osobą lubiącą niską temperaturę, ale w naprawdę mroźne zimowe wieczory lubię sobie usiąść na kanapie przy kominku z książką przykryta kocem słuchając jakiejś cichej muzyki.

2. Co byś chciała dostać od swego najlepszego przyjaciela?
Nie jest ważne dla mnie co dostanę, nawet ze skarpet bym się ucieszyła, bo dla mnie liczy się pamięć i chęć, ważne aby taki prezent był szczery, to jest mój wymarzony podarek.

3. Twoje ulubione słodycze?
Mogłabym dużo wymieniać :) Ale chyba najbardziej lubię czekoladę, ale nie nadziewaną (dziwny ze mnie człowiek)

4. Czy lubisz bajki Disneya? Jeśli tak, to jakie?
Do bajek Disneya mam wielki sentyment, gdy tylko je oglądam przypomina mi się dzieciństwo.  Do moich ulubionych należą: "Zakochany kundel", "Mulan" i "Mój brat niedźwiedź" oraz "Król lew"

5. Jakimi wartościami starasz kię kierować w życiu?
Dla mnie na pierwszym miejscu zawsze będą rodzina i przyjaciele. Staram się być szczera, kierować się zdrowym rozsądkiem, chociaż nie zawsze mi  się to udaje. Staram się cały czas rozwijać i iść przez życie z uniesioną głową.

6. Trzy Twoje ulubione piosenki?
Należę do takich osób, które nie potrafią wybrać ulubionej rzeczy... Słucham różnego rodzaju muzyki, a ulubione piosenki zmieniają mi się z dnia na dzień... Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie inaczej niż: każda piosenka, która wpadnie mi w ucho jest moją ulubioną.

7. Z jakimi dodatkami lubisz pizzę?
Uwielbiam pizzę z ananasem, kukurydzą, szalami i pieczarkami , aż przez to pytanie głodna się zrobiłam

8. Jaka jest Twoja ulubiona książka? Za co ją lubisz?
Hmmm. Trudne pytanie... Przeczytałam naprawdę wiele dobrych książek i nie potrafię wybrać tej jedynej, którą mogłabym nazwać ulubioną. Za to podam kilka przykładów książek, które najbardziej wryły mi się w pamięć i wpłynęły na mnie. Do tej grupy należą "Igrzyska Śmierci". Brutalny świat, walka dla uciech tłumu, to do czego jest zdolny człowiek... Ta seria mną wstrząsnęła, nie mogłam się od niej oderwać i może tutaj moja opinia będzie odbiegać od większości, ale dla mnie wątek romantyczny był tylko dodatkiem, który tylko potęguje zachwyt i przerażenie opisywanej historii, ale nie skupiałam sie na nim za bardzo. Podobało mi się, że ten wątek nie był przesadzony, a główna bohaterka nie zajmowała się rozważeniami  typu "kocham ich obu, bez nich nie mogę żyć, kogo wybrać", nie, była twarda i zdecydowana, czasem też się gubiła w sytuacji, która ją przerastała, ale każdy jest tylko człowiekiem. 
(Kiedyś nawet napisałam fanfiction o "Igrzyskach Śmierci" na innym koncie, blog nazywał się "The mockingjay lives" może ktoś czytał [teraz jest zawieszony])
Oprócz nich jest jeszcze saga "Klątwa tygrysa". Mam do niej wielki sentyment, bo to w sumie od niej zaczęła się moja przygoda z czytaniem, fajnie jest czasem wrócić do niej po latach i spojrzeć na tę historię okiem osoby, którą jestem teraz.
Jest jeszcze niestety nie zakończona w Polsce seria "Żelazny tron" (przeklęte wydawnictwo Amber). Bardzo podobał mi się w niej element jak ja to nazywam "szaleństwa" dosłownie wszytko mogło się zdarzyć, a pomysł autorki by wpleść postacie i świat elfów ze "Snu nocy letniej" fenomenalny.  

9. Kto jest Twą inspiracją/autorytetem?
Trudno powiedzieć...  Chyba moi rodzice  należą do moich autorytetów, są ze mną, napędzają do dalszego działania,  chcę aby byli ze mnie dumni.

10. Co myślisz o plastykach/muzykach?
Są to ludzie, którzy mają własny sposób patrzenia na świat, widzą go inaczej niż większość ludzi, dlatego w szczególności plastycy zdają się niebyt pasować do reszty, odbiegać. Tworzą sobie swój własny świat za pomocą rysunków obrazów, który jest tylko i wyłącznie ich wizją.

11. Czego się obawiasz?
Sama nie wiem... Chyba najbardziej tego, że się nie wpasuję, społecznego odrzucenia, samotności? Chyba każdy się tego obawia, w tym wypadku raczej nie odbiegam od normy.

Nominuję blogi
"Opowiem ci historię mojej pierwszej miłości"
"Słodka, a zarazem pełna bólu miłość"
"Wkręcona w grę"
"Alicja w krainie snów"
"Smutne Buzie"
"Słodka gra"

Moje pytania do nominowanych:
1. Masz jakieś hobby jeśli tak to jakie?
2. Jaki jest twój sposób na mroźne zimowe wieczory?
3. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
4. Dlaczego właśnie taka tematyka a nie inna?
5. Jaka książka lub film, który najbardziej zapadły ci w pamięć ?
6. Skąd czerpiesz inspirację?
7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
8.Jaki jest twój cel w życiu?
9.Jaki jest twój ulubiony kolor?
10. Jaki jest twój ulubiony cytat z książki, piosenki lub filmu?
11. Pytanie troll, skończyły mi się pomysły

1 komentarz:

Szablon wykonała Domi L