sobota, 23 lipca 2016

Liebster Blog Awards

Nominowała mnie Domi L, wielkie dzięki :)

Chyba każdy zna zasady tego konkursu więc nie będę ich pisać, no to zaczynamy.

1) Jaki jest twoje ulubione zwierzę?
Hmm trudne pytanie, to zależy... z domowych nie mogę się zdecydować między psem a kotem, a z tych dzikim między białym lwem a wilkiem.2) W jakim miesiącu są twoje urodziny?
Jestem z marca.3) Jakbyś miała wybierać moc władania jakimś żywiołem, to jaki byś wybrała?
Kolejne ciekawe pytanie, wybrałabym wodę, bo to mój ulubiony żywioł. Gdybym mogła wybrać moc władania nad czymkolwiek chyba wybrałabym ciemność i cienie
.4) Wierzysz w magię?
Hmm, zależy co masz na myśli mówiąc "magia". Wierzę, że jest jakaś nienamacalna energia, która nas otacza, na którą mniej lub bardziej mamy wpływ. Wierzę w energię pochodzącą z natury, moc minerałów, bo ich leczące właściwości są stwierdzone, ale nie da się tego wyjaśnić racjonalnie. Wierzę w uroki, klątwy, w obecność zmarłych wśród nas, w widzenie strzępków przyszłości w snach, niewyjaśnione zjawiska czy to "magia"?
5) O czym teraz myślisz?
Nad pytaniami, które przyjdzie mi zadać, nie jestem zbyt dobra w wymyślaniu pytań :(
6) Czy poznałaś kiedyś kogoś, podobnego do postaci z gry Słodki Flirt?
Tak :) Poznałam żeńską wersję Armina, chodzi ze mną do klasy i wciela się we właśnie tą postać na naszym blogu "Game not over". Kropka w kropkę Armin, z małym wyjątkiem, bo uwielbia grać na gitarze, tej prawdziwej a nie z Guitar Hero
7) Co myślisz o najnowszym 31 odcinku gry?
Oto co myślałam oglądając go na youtube (jestem w tyle z odcinkami): Amnestia? Serio? Nie no Ty chyba sobie jaja ze mnie robisz. Na nic oryginalniejszego Cię nie stać Chino? Przecież to jeden z najbardziej znanych motywów, który występuje niemal we wszystkich durnych serialikach typu telenowela!!!
Zbyt oklepany i nużący pomysł jak dla mnie.
8) Czy jesteś zadowolona ze letniego butiku?
Jak dla mnie za mała ilość peruk, niezbyt podobały mi się alternatywne kolory, przejrzałam cały butik i jedyne co kupiłam to letnią tunikę i tatuaże.
9) Grasz w ,,sławną" grę Pokemon Go? XD
Nie i chyba nie będę, ale kto wie?
10) Jak nazywa się twoja ulubiona gra?
Nie wiem, chyba seria Tomb Raider, mam do niej spory sentyment, ale nie grałam w najnowsze części.
11) Jaka jest twoja najśmieszniejsza sytuacja tego lata? Opowiedz ją krótko.
Nie wiem czy jest śmieszna, ale tylko ona przychodzi mi do głowy. Byłam raz z koleżanką w Niemczech nad jeziorem (mieszkam niedaleko granicy), zawieźli mnie tam moi rodzice. Wokół tego jeziora biegnie asfaltowa droga, po której można jeździć na rolkach, rowerach itp. Postanowiłyśmy się przejechać ja na rowerze, moja koleżanka na nartorolkach. Po ok 11 km odkąd oddaliłyśmy się od moich rodziców znalazłyśmy fajne miejsce aby się wykąpać. Wcześniej nie zwracałyśmy uwagi na ciemne chmury jakie zebrały się nad jeziorem. Nie kąpałyśmy się nawet 15 minut bo zaczęło lać jak z cebra, a do tego dołączył się grad razem z grzmotami. Szybko się zebrałyśmy i gdy tylko wsiadłam na rower, a koleżanka ubrała nartorolki i wzięła kije do ręki błyskawica uderzyła niedaleko nas. Tak się wystraszyłyśmy, że ja rzuciłam rower, koleżanka kije i uciekłyśmy w trawę. Potem zaczęłyśmy się śmiać z nas samych i podjęłyśmy podróż do auta (do którego zostało nam 5 km) w deszczu, gradzie i błyskawicami mknącymi nam nad głowami. Widoczność była okropna, a my gadałyśmy jakieś głupie historie i parłyśmy przed siebie śpiewając jakieś durne piosenki, które znałyśmy z radia.

Nominuję 

http://opowiemcihistoriemilosci.blogspot.com/
http://otulonauczuciemslodkiegoflirtu.blogspot.com/

Oto moje pytania :

1) Co Cię inspiruje?
2) Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
3) Gdybyś miała do wyboru przejść nocą przez ciemny las czy cmentarz to co byś wybrała?
4 i 5)Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jaki gatunek najbardziej ci się podoba i dlaczego?
6) Czy spodziewałaś się takiego obrotu spraw w odcinku 31 po zakończeniu odcinka 30?
7) Co lubisz robić w wolnym czasie?
8) O czym byś wolała czytać o mrocznych tajemnicach i świecie jak wyjętym z twórczości Edgara Allana Poe czy o ludziach posiadających nadnaturalne zdolności, a może o jednym i drugim?
9) Wierzysz w życie po śmierci?
10) Jakie masz plany na najbliższą przyszłość?
11) Grasz w gry? Jeśli tak to jaka jest Twoja ulubiona?

Pozdrawiam! :)

1 komentarz:

  1. Ojej! Dziękuję za nominację :* Wkrótce odpowiem na Twoje pytanka, całuję, ściskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Domi L